잠용의 타임머신... 영원한 시간 속에서 자세히보기

음악·애청곡

[추억의 팝송] 'Welcome to My World' (1968) Anita Kerr Singers

잠용(潛蓉) 2014. 8. 19. 20:19

 

 

Welcome to My World (1968)
(나의 세계로 들어오세요)

Anita Kerr Singers



“Welcome to my world
Won't you come on in
Miracles I guess
Still happen now and then.
나의 세계로 들어오세요
들어오시지 않겠어요?
내 생각엔 기적은
지금도 가끔 일어나고 있어요.

Step into my heart
Leave your cares behind.
Welcome to my world
Built with you in mind.
내 마음 속으로 들어오세요
당신의 걱정은 뒤에 남겨두고.
나의 세계로 들어오세요
오직 당신을 염두에 두고 만들어진.


Knock, And the door will open
Seek, And you will find
Ask, And you'll be given
The key to this world of mine.
노크하세요, 그럼 문이 열릴 거에요
찾으세요, 그럼 발견할 거에요
달라고 하세요, 그럼 주어질 거에요
이것이 나의 세계 열쇠에요.


I'll be waiting here
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world.
난 여기서 기다리고 있겠어요.
두 팔을 벌리고
당신만을 기다릴게요
나의 세계로 들어오세요.


Welcome to my world
Won't you come on in
Miracles I guess
Still happen now and then.
나의 세계로 들어오세요
들어오시지 않겠어요?
내 생각엔 기적은
지금도 가끔 일어나고 있어요.


Step into my heart
Leave your cares behind
Welcome to my world
Built with you in mind.
내 마음 속으로 들어오세요
당신의 걱정은 뒤에 남겨두고.
나의 세계로 들어오세요
오직 당신만을 위해 만들어진.


Knock, And the door will open
Seek, And you will find
Ask, And you'll be given
The key to this world of mine.
노크하세요, 그럼 문이 열릴 거에요
찾으세요, 그럼 발견할 거에요
달라고 하세요, 그럼 주어질 거에요
이것이 나의 세계 열쇠에요.

I'll be waiting here
With my arms unfurled
Waiting just for you
Welcome to my world.
난 여기서 기다리고 있겠어요.
두 팔을 벌리고
당신만을 기다릴게요
나의 세계로 들어오세요.


Welcome to my world
Welcome to my world
나의 세계로 들어오세요
나의 세계로 들어오세요.

 

* now and then : 종종, 때때로, 가끔
* with you in mind : 당신을 염두에 두고
(번역 잠용)




Anita Kerr Singers - Welcome To My World